اخبار خوزستان

جزئیات حمله یک جوان با بنزین به نماینده شادگان در مجلس

جزئیات حمله یک جوان با بنزین به نماینده شادگان در مجلس

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان با جمعی از مسئولان برگزار شد که به یکباره جوانی از بین جمعیت با یک دبه سه لیتری بنزین به من حمل کرد و بنزین را روی سر من ریخت. 
وی با بیان اینکه این جوان زمانی که قصد داشت فندک بزند فندکش روشن نشد گفت: بلافاصله مردم جلو این جوان را گرفتند، اما موفق شد پیش از دستگیری فرار کند.
ناصری‌نژاد درباره انگیزه کار این فرد گفت: این فرد مدت زمانی به دنبال کار بود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در شرکت نیشکر سلمان مشغول به کار شد. از آنجایی که این فرد سواد و تجربه‌ای نداشت او را به عنوان نیروی خدماتی مشغول فعالیت کردند، اما او گفت من در بخش خدمات کار نمی‌کنم و باید در حراست فعالیت کنم.
سیدنادر شبیبی دادستان عمومی و انقلاب شادگان در خصوص سوءقصد یکی از شهروندان به نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در مراسم کلنگ زنی احداث دانشکده پرستاری شهرستان شادگان که با حضور جمعی از مسئولین برگزار می‌شد، یکی از شهروندان به علت نامعلوم، در حالی که یه یک بطری بنزین در دست داشت، اقدام به ریختن محتوای آن بر نماینده شهرستان شادگان کرد.
وی ادامه داد: متهم از محل متواری شد، اما با گزارش رئیس حوزه قضائی که در محل حادثه بود به دادستان و شکایت نماینده مردم شادگان، دستورات فوری و ضربتی برای دستگیری متهم صادر شد. 
شبیبی گفت: هم اکنون با ثبت گزارش، اخد شکایت و تشکیل پرونده، تحقیقات برای شناسایی محل اختفای متهم و انگیزه وی ادامه دارد. حفظ امنیت شهروندان در اولویت دستگاه قضایی است و بدون تسامح، با مخلان امنیت عمومی در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.
منبع: تسنیم باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها