اخبار خوزستان

اختصاص بودجه به به شهرداری‌های خوزستان در مسیر اربعین

اختصاص بودجه به به شهرداری‌های خوزستان در مسیر اربعین

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الله زارع‌زاده عصر امروز ضمن بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: ضمن بازدیدی که انجام شد اقدامات مورد نیاز در چهار بخش دسته بندی شده تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت رسانی مطلوب و مناسب‌تر از سال‌های گذشته انجام بشود.
نایب رئیس شورای کلان‌شهر اهواز افزود: برای اولین بار بودجه مناسبی از وزارت کشور و استانداری خوزستان برای اربعین حسینی به شهرداری‌های مسیر اربعین تخصیص داده شده که اگر بتوانیم در جذب به‌موقع این بودجه موفق عمل شود می‌تواند زمینه ساز جذب مرحله‌های بعدی بودجه از وزارت کشور در ارتباط با موضوع اربعین باشد.
وی ادامه داد: مسئله تأمین سوخت اتوبوس‌های خدمت‌رسان به زائرین با ۲ روش خرید مخزن با ظرفیت بالا و دیگری خرید جایگاه سوخت سیار بررسی شد که اگر انجام شود، این جایگاه در ایام اربعین پاسخگوی نیاز ماشین آلات خدمات رسان خواهد بود.
زارع‌زاده گفت: در حوزه ارائه خدمات به زائران نیز مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری و شورای شهر اهواز تلاش خواهند کرد برای استقبال از زائران و آسایش خاطر آن‌ها حداکثر امکانات خود را در حوزه خدمات شهری و پشتیبانی به‌کارگیرند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها