اخبار خوزستان

ساخت ۲۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف اهواز

ساخت ۲۰ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف اهواز

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، حجت اله زارع زاده در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر از اماکن ورزشی شهرداری اهواز گفت: در این بازدید از روند تعمیر و بهسازی این مجموعه سرپوشیده کوی نبوت اهواز که قابلیت انجام فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف به ویژه برای بانوان و همچنین سایر برنامه‌های اجتماعی را دارد، بازدید شد.
 
وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، امیدواریم با توجه به تمهیدات و بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در حوزه توسعه و تجهیز زمین‌های ورزشی و پیگیری مستمر اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از ۲۰ چمن مصنوعی روباز جدید در مناطق مختلف شهر با اولویت مناطق کمتر برخوردار باشیم.
 
زارع زاده درخصوص سالن سرپوشیده ویژه بانوان اهواز گفت: امیدواریم حداکثر تا ۲ ماه آینده امکان بهره‌برداری کامل از این مجموعه ورزشی برای شهروندان به ویژه بانوان در شرق اهواز فراهم شود.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: قرار است این سالن ورزشی با اولویت بانوان مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ساعاتی از روز نیز آقایان بتوانند از آن استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین از نحوه بهره برداری از تعدادی از زمین‌های چمن روباز که از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری اهواز در ماه‌های اخیر، بازسازی، بهسازی و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت، دیدن شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها