اخبار خوزستان

پیشرفت ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شادگان

پیشرفت ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شادگان

 آقای نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در نشست هماهنگی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی شادگان گفت: ستاد بازسازی ۷۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شادگان فعال شده است، واحد‌های مسکونی این شهرستان اکثرا مربوط به خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند.
او با بیان اینکه الویت نوسازی مسکن‌ها، خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند، ادامه داد: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم در این خصوص را آغاز کردند و نوسازی روند خوبی را پیش گرفته است.
رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: اکنون عملیات نوسازی و بهسازی حدود ۱۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شادگان در حال اجرا بوده و همچنین صدور پروانه تمامی واحد‌های مسکونی در حال انجام است و بانک‌های عامل همکاری لازم در این خصوص را دارند.
آقای نیکزاد ادامه داد:  در خصوص روند اجرایی بازسازی این واحد‌ها سرعت عمل به کار گرفته شده و یک اقدام دیگر در شهر شادگان ایجاد شبکه معابر است و خیابان‌های بافت فرسوده با انجام عملیات خاکریزی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در حال اجرا است تا مردم شادگان از آن بهره‌مند شوند.
او افزود: علاوه بر احداث مسکن، باید زیرساخت‌های مهم در روستا‌ها برای تحقق توسعه پایدار، رونق تولید و اشتغال هم در دستور کار جدی قرار گیرد.
رئیس بنیاد مسکن با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران ایام تعطیلات و غیر تعطیل برای خدمتگزاری وجود ندارد، گفت: بنیاد مسکن تمام تلاش خود را در زمینه ارائه خدمت مطلوب به تمام مناطق محروم و کم برخوردار کشور انجام خواهد داد.
آقای صالح زاده فرماندار شادگان نیز با بیان اینکه در سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان که سفر پرخیر و برکتی بود مقرر شد در حوزه‌های مختلف برای توسعه و عمران شادگان کمک شود، گفت: اقدامات خوبی در این مدت صورت گرفته است.
او با اشاره به احداث واحد‌ها مسکن به منظور تامین خانه مقاوم ویژه خانوار‌های فاقد مسکن یا دارای مسکن فرسوده و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی شهرستان افزود: در حال حاضر مراحل ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی شهرستان در دست اجرا است و امیدواریم در اسرع وقت به اتمام برسد. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها