اخبار خوزستان

نماینده اهواز از ضعف مدیریت شهری مرکز خوزستان انتقاد کرد

نماینده اهواز از ضعف مدیریت شهری مرکز خوزستان انتقاد کرد

دکتر سیدکریم حسینی در آیین افتتاح پنج پروژه شهری حمیدیه با بیان اینکه قصد ندارد حرف سیاسی بزند تصریح کرد: با اطمینان می‌گویم شهردار اهواز باید از شهردار حمیدیه یاد بگیرد چگونه پروژه تعریف و آن را اجرایی کند.

وی با بیان اینکه بارها به شهردار اهواز اعلام کردیم که ورودی‌های شهر اهواز را درست و ساماندهی کند ولی اقدامی انجام نداده است افزود: وضعیت سه راه خرمشهر، میدان شهر، آسفالت خیابان های خروجی شهر به سمت حمیدیه قابل قبول نیست و این ضعف مدیران شهری و شهرداری اهواز را می‌رساند.

حسینی، زیباسازی شهر، بهره‌گیری از المان های مناسب (نماد)، مبلمان شهری و توسعه فضای سبز را از وظایف شهردار اهواز بیان کرد و گفت: شاید حدود یک صدم اعتباری که به اهواز اختصاص داده می شود به حمیدیه می رسد ولی شهر حمیدیه با همراهی و تعامل خوب شورای اسلامی و شهردار حمیدیه پروژه تعریف و به درستی از منابع مالی استفاده می‌کنند؛ چیزی که در شهرداری اهواز مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: فرق شهرداری حمیدیه و شهرداری اهواز در این است که شهرداری حمیدیه بلد هستند چگونه با پول و اعتبار کار کنند ولی در اهواز بلد نیستند.

وی گفت: بارها نمایندگان در جلسات مختلف از این وضعیت اظهار نارضایتی کرده اند البته کارهای خوب باید تمجید و تکریم بشود ولی ضعف‌ها هم قابل چشم پوشی نیست و باید برطرف شود.

حسینی تاکید کرد: باید در قبال پول و اعتباراتی که از منابع مختلف دریافت می کنید به مردم خدمت کنید و ما نمایندگان تلاش می‌کنیم با مراودات و تعامل با مسئولان کشوری اعتبارات مناسبی برای خدمت رسانی به مردم جذب کنیم.

مردم حمیدیه به معنای واقعی ولایت مدار و در خط امام و انقلاب هستند

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در ادامه سخنان خود مردم حمیدیه را به معنای واقعی ولایت مدار، در خط امام و انقلابی، علوی و حسینی توصیف کرد و افزود: به عنوان خادم مردم از این مردم بابصیرت و باشرف تشکر می‌کنم.

حسینی با بیان اینکه کارهایی که برای مردم این منطقه انجام می‌شود در شان مردم نیست و باید بیشتر باشد افزود: کشور ما با مشکلات بیکاری، اقتصادی و تورمی رو به رو است ولی وقتی این کارهای خوب و موثر صورت می‌گیرد باید از خدمتگزاران قدردانی کرد.

وی انجام کارهای زیربنایی در حمیدیه را در سایه همراهی شهردار و شورای اسلامی بیان کرد و افزود: این وحدت و اتفاق‌نظر، سبب شده کارها بخوبی پیش برود و ما نیز مشتاق هستیم کمک‌های بیشتری به این شهرستان شود.

با حضور ۲ نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه و مسئولان شهری و انتظامی پنج پروژه عمرانی و شهری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به مناسبت عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سه پروژه عمران شهری در حمیدیه نیز شروع شد.

شهر حمیدیه در ۲۵ کیلومتری غرب اهواز و در مسیر طریق الحسین واقع شده و در ایام اربعین صدها هزار زائر دلسوخته حضرت سید الشهدا علیه السلام از این شهر خود را به پایانه چذابه می‌رسانند و از آنجا راهی کربلای معلا می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها