اخبار خوزستان

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان تا جمعه

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان تا جمعه

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، دومین روز برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در اهواز با اکران فیلم داستانی”بی‌وجود” به کارگردانی فاطمه شوهانی، مستند “۳۳۰ سی سی خاطره” به کارگردانی الهام معروفی، فیلم تجربی “غرقاب” به کارگردانی مسلم کوچک‌زاده، فیلم داستانی “افسرده نیستم” به کارگردانی محمد ارسلان، فیلم داستانی “تابو” به کارگردانی امیر موگهی، پویانمایی “بابا یاد داد” به کارگردانی کوردمان پویش آغاز شد.

در سانس‌های بعدی مستند “آن‌ها” به کارگردانی رضا عبیات، فیلم تجربی “خویش خویشتن” به کارگردانی مشهاد شهیب، پویانمایی “جای خالی” به کارگردانی هدیه عطاییان، فیلم داستانی “رقص نی” به کارگردانی محمد رحیمیان، مستند “هیجار” به کارگردانی بهنام کاظمی، فیلم داستانی “چولان” به کارگردانی مجید عیدان، مستند “دشت بهار” به کارگردانی محمد کریمی، مستند “استوار گنجی”به کارگردانی سید عباس شفیعی، فیلم داستانی “دندان اسب” رویا نژاد شجاعی و فیلم داستانی “مرد کله‌ای” به کارگردانی فراز ستایش به نمایش درآمد.
حضور علاقمندان به سینما و فیلمسازان در دومین روز از جشنواره فیلم کوتاه خوزستان نسبت به روز قبل گرم‌تر و بیشتر بود و نشست نقد و بررسی فیلم‌ها پس از پایان اکران برگزار شد.
به گفته مهدی کیخایی، دبیر جشنواره فیلم کوتاه خوزستان بیش از ٢۵٠ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان ارسال شده که از این تعداد ۴۶ اثر از فیلمسازان استان به مرحله نهایی رسیدند.
از ۴۶ اثر منتخب ۲۲ اثر در حوزه داستانی، ۱۳ اثر در حوزه مستند، هفت اثر در حوزه تجربی و چهار اثر در حوزه پویانمایی در بخش رقابتی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان شرکت دارند.
هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه جاری در محل سینما فردوسی اهواز در سه سانس به اجرا درمی‌آید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها