اخبار خوزستان

فاز نخست پست برق میانگران ایذه وارد مدار شد‎

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز نخست پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میانگران ایذه به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
او با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری پست میانگران به همراه احداث ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت ایذه به آنزان در این پست،  هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال است، افزود: با وارد مدار شدن این پست برق، ظرفیت پست‌های فوق توزیع شهرستان ایذه به ۲۹۵ مگاولت آمپر رسیده و درصد بارگیری از پست‌های منطقه کاهش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: هدف از بهره‌برداری این طرح، تصحیح افت ولتاژ، افزایش پایداری برق شهرستان ایذه و تامین بار مورد نیاز منطقه در بخش خانگی و مصارف صنعتی است.
با توجه به شروع پیک مصرف، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست کرده است که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولر‌های اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و استفاده نکردن از لوازم پرمصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی کنند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها