اخبار خوزستان

افزایش ۴۵ تا ۶۰ درصدی کرایه تاکسی در اهواز

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز از تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری در شورای شهر برای افزایش ۴۵ تا ۶۰ درصدی کرایه تاکسی‌های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی‌سیم خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، امیر صفی خانی در خصوص لایحه نرخ کرایه تاکسی‌های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی سیم در سال ۱۴۰۲، گفت: در فروردین‌ماه نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی‌ها تقدیم اعضای شورای شهر شد و پس از آن، این موضوع در ۴ جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ ماه از سال جدید، گذشته و همه کلانشهر‌ها نرخ کرایه را تصویب کرده‌اند، افزود: اما تاکنون نرخ کرایه تاکسی‌ها در اهواز تصویب نشده است.
صفی خانی می‌گوید: براساس این مصوبه، نرخ کرایه تاکسی‌های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی‌سیم در سال ۱۴۰۲ نسبت به پارسال ۴۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: باید توجه شود پس از تصویب اعضای شورای شهر، باید فرمانداری این لایحه را تایید کند، بنابراین نرخی که امروز تصویب می‌شود ۳ هفته دیگر به رانندگان ابلاغ خواهد شد.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترفیک شورای شهر اهواز، نرخ کرایه تاکسی‌ها کاهش یافت و نرخی که اکنون ارائه شده است با نرخ‌هایی که قبلا ارائه داده شده بود، بسیار فاصله دارد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها