اخبار خوزستان

ایجاد رمپ روی پل هفتم اهواز برای کاهش ترافیک کیانپارس

ایسنا/خوزستان نایب رئیس شورای شهر اهواز از برنامه‌ریزی برای ایجاد رمپ‌هایی روی پل هفتم به منظور کاهش ترافیک خبر داد.
حجت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ترافیک سنگین روزانه و شبانه در منطقه کیانپارس اظهار کرد: در برنامه است که رمپ‌هایی روی پل هفتم اهواز ایجاد شود که این پروژه تا حدود زیادی در کاهش ترافیک خیابان پهلوان اثرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه تلاش بر این است که این پروژه امسال اجرا شود، افزود: مقرر شده است قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) علاوه بر تقاطع غیرهمسطح جمهوری، رمپ‌های پل هفتم را نیز اجرا کند. این پروژه از محل اعتبارات پروژه‌های عمرانی بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ شهرداری اهواز اجرا می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر اهواز در خصوص ترافیک سنگین در خیابان اصلی (چمران) منطقه کیانپارس گفت: بخش زیادی از وضعیت ترافیک در کیانپارس به دلیل تجمیع مطب‌ها، کلینیک‌های پزشکی و مراکز پاراکلینیک در این منطقه است که باید با همکاری دستگاه‌های دیگر از جمله دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان نظام پزشکی و همکاری پزشکان برای این موضوع فکری شود.
وی در خصوص احداث شهرک سلامت اهواز افزود: شورای شهر یا شهرداری نمی‌تواند به تنهایی و بدون همکاری، شهرک سلامت را احداث و پزشکان را مجبور کند که از کیانپارس به منطقه دیگری بروند اما در صورت همکاری پزشکان، این آمادگی وجود دارد و برای خارج شدن کلینیک‌های پزشکی، مطب‌ها و مراکز پاراکلینیک از کیانپارس  همکاری می‌شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از مجتمع‌های پزشکی پارکینگی برای مراجعه‌کنندگان پیش‌بینی نکرده‌اند، افزود: تنها راه برون‌رفت منطقه کیانپارس از وضعیت موجود، خارج شدن تجمع انبوه این مراکز است.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها