اخبار خوزستان

ضرورت بهبود کیفیت راههای خوزستان با کمک شرکت‌های بزرگ

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان : مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان که مبادله کالا دارند و از جاده‌های استان استفاده می‌کنند باید در حوزه راه‌ها و بهبود کیفی آن‌ها هزینه شود. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، محمدحسین پناهی فر با انتقاد از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان برای هزینه‌کرد در حوزه راه‌های استان اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ فعال در خوزستان بخشی از هزینه‌کرد خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را در بخش راه‌ها هزینه کنند.

وی افزود: باید مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ خوزستان که مبادله کالا دارند و از جاده‌های استان برای حمل و نقل استفاده می‌کنند در حوزه راه‌ها و بهبود کیفی آن‌ها هزینه شود.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این زمینه باید ساز و کاری به صورت جدی تعریف شود تا بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت‌ها به سمت توسعه و نگهداری راه‌ها سوق داده شود.
پناهی فر عنوان کرد: برای آسایش مردم خوزستان و استفاده ایمن آن‌ها از جاده‌ها لازم است شرکت‌های خوزستانی که از جاده‌ها استفاده می‌کنند بیش از گذشته مسئولیت‌های اجتماعی خود را در خصوص توسعه، نگهداری و تجهیز جاده‌ها انجام دهند و در این زمینه‌ها هزینه کنند.
وی با بیان اینکه زیربنای توسعه اقتصادی، توسعه راه‌ها است، افزود: این مهم هم رونق اقتصادی را به دنبال دارد و هم باعث می‌شود تا کالا‌های تولیدی همین شرکت‌های بزرگ زودتر به بازار مصرف برسد. همچنین برای شهروندان و کاهش حجم تصادفات و ارتقای ایمنی راه‌ها این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جاده‌ای خوزستان نیازمند عزم فرادستگاهی هستیم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ فعال در استان می‌تواند به این مهم کمک شایانی کند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها