اخبار خوزستان

راه اندازی دستگاه‌های اکسیژن ساز در بیمارستان گلستان اهواز

سرپرست بیمارستان گلستان اهواز از نصب و راه‌اندازی ۳ دستگاه جدید اکسیژن‌ساز در این بیمارستان خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، دکتر مفید حسین‌زاده گفت: طرح انتقال، نصب و راه‌اندازی ۳ دستگاه اکسیژن‌ساز با ظرفیت تولید جمعاً یکهزار و ۲۰۰ لیتر در دقیقه به منظور افزایش خلوص و ظرفیت اکسیژن دریافتی بیماران بیمارستان گلستان اهواز، با همکاری و حمایت مجموعه مدیریتی دانشگاه پس از ۲ هفته تلاش مستمر به اتمام رسید.
وی افزود: این طرح شامل؛ ۲ دستگاه ۳۰۰ لیتری برای بخش‌های مراقبت‌های ویژه و یک دستگاه ۶۰۰ لیتری برای مجتمع اورژانس‌ها است.
حسین‌زاده ادامه داد: مجتمع اورژانس‌های بیمارستان گلستان اهواز مرکز اصلی پذیرش بیماران سوانح رانندگی، حوادث، بیماران قلبی، تنفسی و سکته‌های مغزی است که معمولا با اختلال‌های تنفسی ارجاع داده می‌شوندف به همین دلیل کیفیت و کمیت اکسیژن‌رسانی به این بیماران بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.
به گفته سرپرست بیمارستان گلستان اهواز؛ با افزایش این دستگاه‌ها، بیمارستان گلستان با ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز و با مجموع ظرفیت حدود ۵ هزار لیتر بر دقیقه، در حال ارائه خدمت به بیماران است.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها