اخبار خوزستان

فرماندار بندر ماهشهر:کشاورزان همکاری بسیار نزدیکی با سیستم مدیریتی را داشته و دارند

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین: جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست فریدون بندری فرماندار شهرستان و سایر اعضاء در فرمانداری بندرماهشهر برگزار گردید.
در این جلسه فریدون بندری فرماندار شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی صنعت معدن استان با تسهیل لایروبی کانال حدامه جهت کنترل سیلاب و برداشت خاک هرچه سریعتر اقدام نمایند.
وی در ادامه افزود: کشاورزان عزیز همیشه چهره ای نجیب، شریف و زحمت کش از خود نشان داده اند و همکاری بسیار نزدیکی با سیستم مدیریتی را داشته و دارند.
فرماندار شهرستان بندرماهشهر در ادامه جلسه به برخی موانع و مشکلات در زمینه کشاورزی زارعین منطقه اشاره داشته و ابراز کرد : میزان الگوی کشت و اعلام دیر هنگام آن از سوی مراجع ذیصلاح استان موجب بروز مشکلاتی برای کشاورزان شریف منطقه گردیده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و مدیریت هماهنگ در شهرستان سامانه ای تشکیل خواهد شد تا ضمن رعایت الگوی کشت اعلامی ، کشاورزان محترم نیز بتوانند بخوبی از نعمت خدادادی آب نهایت استفاده را ببرند.
عالی‌ترین مقام دولت و رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان در پایان به کشاورزان و مردم شریف روستاهای شهرستان عنوان داشت: بعضی از مناطق روستایی شهرستان در کشاورزی خود با استفاده از الکترو پمپ‌های برقی جهت برداشت آب کشت شلتوک موجب نوسان شدید برق خانگی در این مناطق شده اند که این امر قابل پذیرش نیست و دستگاه‌های متولی باید مدیریت کنند و از تولید کنندگان و کشاورزان عزیز میخواهم اصول آبیاری را حتماً رعایت نموده تا هرچه سریع‌تر این نوسانات برق برطرف گردد.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790931

استان خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها