اخبار خوزستان

عملیات برگردان تلفن‌های بر بستر کافوی مسی به کافوی نوری در اهواز

عملیات برگردان شماره تلفن‌های ثابت بر بستر کافوی مسی به کافوی نوری در مرکز تلفن ولیعصر (عج) اهواز باهدف اجرای طرح ملی نجما اجرا می‌شود. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان؛ عملیات برگردان شماره تلفن‌های ثابت بر بستر کافوی مسی به کافوی نوری شماره ۱۹ در مرکز تلفن ولیعصر (عج) اهواز باهدف اجرای طرح ملی نجما از روز چهارشنبه ٢٨ تیر ماه ١۴٠٢ آغاز می‌شود.
با آغاز شدن عملیات فنی برگردان کافوی مسی به کافوی نوری به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی به شهروندان و به ویژه پهنای باند دیتایی بیشتر و با کیفیت بهتر به مدت ۷٢ ساعت شبکه تلفن ثابت و adsl مشترکان ساکن در محدوده زیتون کارمندی، خیابان حجت، حد فاصل زهره و زیبا با پیش شماره‌های ٣۴۶١۳۵ و ۳۴۶١٣۶ دچار اختلال و یا قطعی احتمالی خواهد شد.
بر اساس این خبر با نصب و راه اندازی کافو‌های نوری پیشرفته، و برگردان شماره تلفن‌های بر بستر کافوی مسی به کافوی نوری، مشتریان می‌توانند با استفاده از ظرفیت این تکنولوژی جدید، از پهنای باند بیشتر و باکیفیت بهتر نسبت به کافو‌های مسی خدمات نوین ارتباطی Xdsl و fttX دریافت کنند.
روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان از صبر و حوصله شهروندان تا اتمام عملیات توسعه شبکه ارتباطی ثابت و وارد مدار شدن دوباره تلفن مشترکان قدردانی کرد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها