اخبار خوزستان

امضای سه تفاهم‌نامه برای مهارت‌آموزی مددجویان و معلولان خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: امیدواریم مسیر مهارت‌آموزی تسهیل شود تا در کنار کمک‌های بهزیستی، به اشتغال جامعه هدف تحت پوشش کمک کنیم و شاهد جامعه‌ای توانمند و خودشکوفا باشیم.
مهران کریمیان در مراسم تقدیر از مددجویان و معلولان موفق بهزیستی خوزستان در حوزه‌های مختلف که امروز (۲۷ تیرماه) انجام شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تقدیر از مددجویان و معلولان موفقی است که با وجود دشواری‌ها با همت و توان والای خود و تلاش پرسنل خدوم بهزیستی در عرصه‌های مختلف توفیقاتی کسب کرده‌اند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه داشتن جامعه‌ای پویا نیازمند مشارکت تمام اقشار جامعه است، افزود: هم و غم تمام همکاران ما در مجموعه بهزیستی، خدمات‌رسانی هر چه بهتر به آحاد جامعه به ویژه جامعه هدف تحت پوشش است تا زمینه‌ساز ظهور و بروز توانمندی‌ها و استعداد این عزیزان باشیم.
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت اشتغال در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و معلولان، امسال سه تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری، صنایع دستی و گردشگری و اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان خوزستان منعقد شد و امیدواریم مسیر مهارت‌آموزی تسهیل شود تا در کنار کمک‌های بهزیستی به اشتغال جامعه هدف تحت پوشش کمک کنیم و شاهد جامعه‌ای توانمند و خودشکوفا باشیم.
وی افزود: موضوع مسکن یکی دیگر از مسائل مهم در توانمندسازی افراد است که در این راستا علاوه بر تایید نام یک هزار و ۶۰۰ مددجو در سامانه نهضت ملی مسکن در سال گذشته، بهزیستی خوزستان اقدام به پرداخت ۴۷۰ مورد ودیعه مسکن و ۵۰۰ مورد کمک هزینه ساخت مسکن کرده است.
کریمیان با اشاره به حمایت بهزیستی از ۳ هزار و ۹۰۰ خانواده دارای فرزند چندقلو در استان خوزستان گفت: با توجه به افزایش سن جمعیت در سال‌های آینده، سازمان بهزیستی حسب وظیفه ذاتی خود در پیشگیری از بروز آسیب‌ها اقدام به برگزاری طرح‌هایی در حمایت از جمعیت یا فرزندآوری کرده است و در این راستا، تمام خانوارهای دارای فرزند دوقلو و بیشتر که در زیر دهک ۷ هستند ماهیانه از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه به مددجویان و معلولان موفق بهزیستی خوزستان از آن‌ها تجلیل شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها