اخبار خوزستان

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها تاکید کرد و گفت: مر قانون باید رعایت شود و از هم‌اکنون پیشگیری‌ها در این زمینه انجام شود.
علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد انتخابات خوزستان که امروز (۲۷ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: روند انتخابات با استعفای مدیران آغاز شده است و ستاد انتخابات استانداری خوزستان و کمیته‌های مختلف در این خصوص تشکیل شده‌اند.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی افزود: در این نشست موارد زیادی مطرح و تاکید شد بزرگان عشایر، طوایف و ایلات و همه کسانی که می‌توانند مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند، در این زمینه اقدام کنند.
استاندار خوزستان گفت: انتظار می‌رود متنفذین، مباحث مربوط به انتخابات را پیگیری کنند و توصیه‌های لازم را ارائه دهند.
وی بیان کرد: شأن جمهوری سلامی این بوده است که از ابتدای تشکیل تاکنون چهل و چند انتخابات برگزار کرده است. کشور ما کشور انتخابات است و خوشبختانه خوزستانی‌ها پرشورترین و پرشمارترین میزان شرکت را در صندوق‌های رای داشته‌اند.
حسینی‌محراب عنوان کرد: خوزستانی‌ها این بار هم به کوری چشم همه کسانی که نمی‌خواهند انتخابات با عزت و بزرگی برگزار شود، انتخابات باشکوهی را رقم خواهند زد و حماسه‌آفرینی خواهند کرد.
وی گفت: در این نشست بر آموزش مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات محکم و قانونمند تاکید شد. تاکنون چندین جلسه آموزشی برای معاونان سیاسی استان‌ها در وزارت کشور و برای فرمانداران در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شده است. این آموزش‌ها برای همه مجریان و افرادی که کنار صندوق‌های رای حضور دارند، ارائه می‌شود.
استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری رفع سایر مسائل مربوط به انتخابات افزود: در این نشست بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدها تاکید شده است و مر قانون باید رعایت شود و از هم‌اکنون پیشگیری‌ها در این زمینه انجام شود. طبیعی است که برای تشویق عمومی باید روابط عمومی‌ها فعال باشند اما وقتی کار به فرد و کاندیدا می‌رسد نباید از امکانات دولتی استفاده شود.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها