اخبار خوزستان

آمادگی هلال احمر خوزستان برای خدمت به زائران اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آمادگی کامل هلال احمر خوزستان برای خدمات‌رسانی امدادی به زائران اربعین حسینی (ع) در دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، وحید شعبانی گفت : ۳۴ پایگاه هلال احمر شامل ۲۲ پایگاه ثابت و ۱۲ پایگاه موقت در دو قرارگاه مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین امسال به زائرین سیدالشهدا (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی در خصوص ناوگان امدادی پیش‌بینی شده برای اربعین امسال افزود: یک فروند بالگرد، ۴۸ دستگاه آمبولانس و دستگاه خودروی نجات، ۲۰ دستگاه خودروی امدادی سبک، ۶ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه خودروی امدادی سنگین و دو دستگاه خودروی ارتباطات و یک اتوبوس آمبولانس، برای این ایام در نظر گرفته شده است.
شعبانی با اشاره به اینکه هلال احمر استان تمام امکانات خود را برای پاسخگویی مطلوب به زائران بسیج کرده است، عنوان کرد: ۴۵۰ نفر از داوطلبان تخصصی در حوزه امداد و نجات و کارکنان نیز در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و تیم‌های تخصصی واکنش سریع و امداد و نجات موتوری برای اربعین به کارگیری خواهند شد.
وی ادامه داد: تیم توانای خواهران به تعداد ۳۳ نفر و تیم واکنش سریع نیز به تعداد ۳۳ نفر علاوه بر دو پست امدادی خواهران، در ایام اربعین پیش رو مستقر و آماده هرگونه خدمت مورد نیاز به زائران خواهند بود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها