اخبار خوزستان

مشترکان تجاری پرمصرف برق در اهواز منتظر قطع برق باشند

معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق اهواز نسبت به قطع برق مشترکان پرمصرف در این کلانشهر هشدار داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مهرداد فارسی‌مدان از بی توجهی برخی واحد‌های تجاری در اهواز نسبت به مدیریت مصرف برق انتقاد کرد و گفت: مشترکان تجاری پرمصرف در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطاریه دریافت می‌کنند و سپس برق آن‌ها قطع خواهد شد.
وی افزود: باتوجه به افزایش میانگین دما در سراسر کشور و افزایش نیاز مصرف برق، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری نیز همانند بخش‌های دیگر از الگو‌های مصرف برای گذر از پیک پیروی کنند.
فارسی‌مدان با اشاره به ارسال اخطار قطع برق به مشترکان برق تجاری، ادامه داد: میزان مصرف برق واحد‌های تجاری در اهواز لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۸ درصد صرفه جویی برق در بخش خانگی ثبت شده است، اضافه کرد: این درحالی است که مشترکان بخش تجاری همکاری خوبی نداشته‌اند.
معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق اهواز می‌گوید: در صورتیکه مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند پس از ارسال اخطار‌های لازم نسبت به قطع برق انشعاب آن‌ها اقدام خواهد شد.
 
شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال در شهر‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه دارد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها