اخبار خوزستان

نظارت بر فروش میوه و تره بار در میدان الغدیر اهواز+فیلم

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان الغدیر اهواز: نظارت بر عرضه میوه و تره بار و برخورد با متخلفان به صورت مستمر انجام می‌شود. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، بهمن صادقی در گفتگو با خبر خوزستان درخصوص چگونگی نظارت بر قیمت عرضه میوه و تره بار در میدان الغدیر اهواز گفت: ۲ بازرس از سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مستقر هستند و بر قیمت میوه و تره بار نظارت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تحویل بار خریداری شده بدون دریافت فاکتور از فروشندگان امکانپذیر نیست، افزود: همچنین به منظور شفاف سازی قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی، تابلویی در ابعاد ۳ در ۵ در ورودی میدان الغدیر نصب و راه اندازی شده که نرخ انواع میوه و تره بار را به صورت شبانه روزی نمایش می‌دهد.
صادقی تعرفه افزایش سود برای خرده فروشان را ۳۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: فقط درصورتی خروج میوه و تره بار از میدان الغدیر اهواز امکانپذیر است که خریدار فاکتور را ارائه دهد.
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان الغدیر اهواز تاکید کرد: خریداران درصورت مشاهده هرگونه تخلفف مراتب را اطلاع دهند تا موضوع بررسی و با متخلفان برخورد شود.
 
 

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها