اخبار خوزستان

تداوم عملیات بهسازی بخش جراحی زنان و مامایی بیمارستان امام خمینی اهواز

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام خمینی اهواز میزان پیشرفت فاز دوم پروژه بهسازی بخش جراحی زنان و مامایی این بیمارستان را ۷۰ درصد اعلام کرد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، دکتر احمدرضا مهتدی گفت: باتوجه به اهمیت و جایگاه بخش جراحی زنان و مامایی بیمارستان امام خمینی اهواز در ارائه خدمات به بیماران استان خوزستان و ضریب اشغال تخت بسیار بالای این بخش، انجام عملیات عمرانی در این قسمت از بیمارستان همواره با چالش همراه بوده است.
وی افزود: به دلیل اینکه امکان تعطیلی بخش به صورت کامل وجود نداشت، با برنامه‌ریزی مناسبی که صورت گرفت، عملیات عمرانی در این بخش در قالب ۲ فاز  برنامه‌ریزی شد و فاز اول عملیات عمرانی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در اسفندماه پارسال به پایان رسید.
دکتر مهتدی می‌گوید: در اوایل خردادماه امسال نیز فاز دوم طرح بهسازی بخش جراحی زنان و مامایی بیمارستان امام خمینی اهواز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد، به گونه‌ای که اجرای عملیات عمرانی در این بخش با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و در حال حاضر این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام خمینی اهواز؛ بخش جراحی زنان این بیمارستان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زنان و زایمان در سطح خوزستان است و بیماران حاد جراحی زنان و همچنین مادران باردار با ضریب خطر بالا از سراسر استان جهت درمان به این بخش اعزام می‌شوند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها