اخبار خوزستان

ساخت ۱۰ هزار و ۳۳۰ متر سایبان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

۱۳:۲۲ – ۲۸ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۸۲۲۱ ۱۳:۲۲ – ۲۸ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۸۲۲۱ خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF ساخت ۱۰ هزار و ۳۳۰ متر سایبان در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ساخت ۱۰ هزار و ۳۳۰ متر سایبان ثابت و موقت برای اربعین حسینی امسال در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خبر داد. محمد جولانژاد  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ متر مربع سایبان در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه ساخته خواهد شد. 
او می‌گوید: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال است و در پایانه مرزی چذابه ۲ هزار و ۷۰۰ متر سایبان ثابت و یکهزار و ۶۰۰ متر سایبان موقت با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.
جولانژاد می‌گوید: در پایانه مرزی بین المللی شلمچه نیز ۴ هزار و ۳۶۰ متر سایبان موقت و یک هزار و ۶۷۰ متر سایبان ثابت با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از دیگر طرح‌های درحال اجرای این اداره کل را تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان شامل؛ تعمیر و افزایش ظرفیت سرویس‌های بهداشتی در گیت خروجی اتباع، ساخت سرویس بهداشتی در ورودی گیت اتباع، تعمیر و بازسازی ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی، استراحتگاه موقت مسافران به مساحت ۲۵۰ متر مربع به همراه ایجاد پوشش سایبان و مه پاش در پایانه مرزی بین المللی شلمچه، گیت بندی پایانه حمل مسافر با ساخت سکو و ایجاد لاین بندی با داربست به منظور کنترل عبور زائران در چند منطقه، تعمیرات اساسی سرویس بهداشتی، اجرای محوطه سازی و ساخت سقاخانه در پایانه چذابه برشمرد.
به گفته این مقام مسئول؛ اجرای طرح‌های زیرساختی پایانه‌های مرزی استان خوزستان با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال تا نیمه مردادماه به پایان می‌رسند.
پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد اتباع ایرانی و عراقی، به ویژه زایران اربعین، و زایران حرم‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) هستند. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها