اخبار خوزستان

استادیوم تختی آبادان قبل از آغاز لیگ برتر آماده می‌شود

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، سید یوسف موسوی سندرویی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پروژه نوسازی استادیوم تختی آبادان از ۱۸ تیر ماه امسال در راستای عمل به الزامات تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال و تعمیر بخش‌های نیازمند تعمیر آغاز شد.
وی اضافه کرد: با گذشت یک هفته از آغاز کار، پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی دارد و تاریخ پایان کار ۱۰ مرداد و پیش از برگزاری مصاف خانگی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران خواهد بود.
رئیس واحد اماکن و منازل سازمانی پالایشگاه آبادان به جزئیات اجرای پروژه پرداخت و بیان کرد: این پروژه با اعتبار تقریبی ۱۶ میلیارد ریال انجام می‌شود و در قالب آن سکوها مقاوم سازی، روشنایی تأمین، اتاق داوران، رختکن‌ها و اتاق خبرنگاران بهسازی و ایمن سازی می‌شوند و سرویس‌های بهداشتی جدید نیز احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: در قالب این پروژه حدود ۶۰۰ مترمربع سقف کاذب تعویض، ۱۶۰ پنل LED به ابعاد ۶۰ در ۶۰ (فیتینگ) نصب می‌شود؛ همچنین در راستای عمل به الزامات واحد ایمنی و مطابقت یافتن و عمل به الزامات فدراسیون فوتبال در برخی مناطق عملیات تخریب و احداث انجام می‌شود.
موسوی با تاکید بر اینکه ۵۰ نیرو به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای تکمیل پروژه هستند، افزود: برای اجرای پروژه در زمان مقرر علاوه بر نیروهای پالایشگاه از یک پیمانکار در قالب معاملات متوسط استفاده شد.
وی بر آماده بودن زمین چمن برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تاکید و گفت: زمین چمن هیچ مشکلی ندارد و آماده برگزاری بازی صنعت نفت در زمین خانگی است و به صورت شبانه روزی و مستمر نگهداری می‌شود.

کد خبر 5840979

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها