اخبار خوزستان

تلاش برای رفع مشکل اسکان همراه بیماران در اهواز

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای از همراهان بیمار به دلیل نبود مکان مناسب برای استراحت به ویژه در روزهای با گرمای طاقت‌فرسا عذرخواهی کرد و افزود: چنین شرایطی در شأن همراهان بیمار که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر می‌آیند، نیست و باید تلاش کنیم این مشکل حل شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به تناسب بیماران اعزامی به بیمارستان گلستان اهواز دچار مشکل هستیم، افزود: باوجود همه محدودیت‌های مالی اما در حال پیگیری این مشکل هستیم.
افرازه شهاوند به مصوبه‌های وزارت بهداشت برای بخش بهداشت و درمان خوزستان در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان اشاره کرد و ادامه داد: مشکل اسکان همراهان بیمار معضلی جدی است که با توجه به گرمای شدید هوا باید بیمارستان‌های معین استان، شهرداری و همچنین خیران پای کار بیایند.
وی به ارتباط تنگاتنگ خیران با حوزه درمان اشاره کرد و گفت: در صورتی که ما مسئولان به عنوان دستگاه‌های متولی بسترهای لازم از جمله تأمین زمین، صدور مجوز و همچنین کمک‌های مالی را فراهم کنیم، مشکل اسکان همراهان بیمار رفع خواهد شد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه خیران نقش موثرتری در رفع مشکل اسکان همراهان بیمار دارند، بیان کرد: با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و از هیچ تلاشی برای تأمین رفاه حال همراهان بیماران به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 5840974

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها