اخبار خوزستان

ضرورت توجه هیئت‌های مذهبی در اهواز به مسائل ایمنی برق

معاون بهره برداری برق اهواز : با توجه به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، هیئت‌ها نسبت به رعایت اصول ایمنی برق در محل استقرار هیئت و موکب‌ها توجه جدی نشان دهند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر رعایت اصول ایمنی توسط هیئت‌های مذهبی در ایام محرم گفت: با توجه به افزایش دما و در نتیجه افزایش تقاضا و همزمانی ایام عزاداری سرور شهیدان دو عالم ضرورت دارد هیئت‌های مذهبی هنگام تامین برق و روشنایی محل برگزاری مراسمات اصول ایمنی را بادقت مورد توجه قرار دهند.

سعید آقایی افزود: بحث ایمنی و سلامت افراد و همچنین صرفه جویی و مدیریت مصرف در شرایط فعلی یکی از اولویت‌های اصلی شرکت برق اهواز می‌باشد و از هیئت‌های مذهبی درخواست داریم به این دو مبحث توجه جدی نشان دهند.
وی همچنین گفت: هیئت‌های مذهبی در نصب داربست و هنگام عبور از زیر شبکه‌های سیمی و حریم آن باعث، دقت نمایند موجب تداخل علم‌ها و نشان‌های مذهبی در شبکه نشوند که خدای ناکرده باعث خطرات جانی و همچنین قطع برق و کاهش سطح رفاه دیگر شهروندان شوند.
آقایی با ناپسند خواندن اسراف در آموزه‌های دینی تصریح کرد: پایداری شبکه برق حاصل تلاش جمع زیادی از انسان‌های تلاشگر و گمنام و آماده باش ۲۴ ساعت آن‌ها در تمام فصول سال است و ضرورت داد عزادارن با توجه به این نکته و ترویج فرهنگ صرفه جویی و جلوگیری از آسیب به شبکه برق پاسدار این تلاش عظیم باشند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها