اخبار خوزستان

اسکان زوار اربعین در فضا‌های آموزشی خوزستان

۱۰:۲۶ – ۲۹ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۹۰۲۲ ۱۰:۲۶ – ۲۹ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۹۰۲۲ خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF اسکان زوار اربعین در فضا‌های آموزشی خوزستان خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۸۰ آموزشگاه و ۵۰۴ کلاس درس در استان برای اسکان زائران اربعین حسینی در مسیر‌های تردد زائران در نظر گرفته شده است. مسعود حمیدی نژاد گفت: در شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان ۹ آموزشگاه و ۵۴ فضای خوابگاهی برای این منظور پیش بینی شده است.
او می‌گوید: در شهرستان کرخه سه آموزشگاه و ۲۰ فضای خوابگاهی، شهرستان شوش هفت آموزشگاه و ۵۰ کلاس برای اسکان زائران تعیین شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تعداد ۹ آموزشگاه و ۶۸ کلاس در شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان به این امر اختصاص یافت.
حمیدی نژاد گفت: در شهرستان اندیمشک ۲ آموزشگاه، ۲۰ کلاس و یک سالن ورزشی برای اسکان زائران تعیین شده است. برای اسکان بخش دیگری از زائران اربعین حسینی نیز در شهرستان خرمشهر ۱۰ مدرسه و ۵۰ کلاس، منطقه اروندکنار ۲ آموزشگاه و ۱۵ کلاس درس و شهرستان آبادان ۱۸ آموزشگاه و ۱۴۰ کلاس در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول می‌گوید: مدارس درنظر گرفته شده در مسیر ترد زائران، ورودی‌های استان و یا نزدیک به مرز‌های چذابه و شلمچه هستند.
او گفت:آموزش و پرورش تمام توان ظرفیت‌های خوابگاهی و رفاهی خود را در خدمت زائران اربعین حسینی قرار داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این اداره کل بیش از یک میلیون دانش آموز و ۷۰ هزار معلم را دربر می‌گیرد که ظرفیت‌های بالایی در حوزه ترویج فرهنگ عاشورا و اربعین در جامعه محسوب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها