اخبار خوزستان

صنایع کوچک در خوزستان توسعه یابند

۱۰:۴۸ – ۲۹ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۹۰۴۶ ۱۰:۴۸ – ۲۹ تير ۱۴۰۲ ۸۴۹۹۰۴۶ خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF صنایع کوچک در خوزستان توسعه یابند خوزستان اهواز نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF استاندار خوزستان گفت: ساخت صنایع بزرگ و سنگین در استان کافی است و باید به فکر توسعه و ساخت صنایع پایین دستی برای ایجاد اشتغال بیشتر در خوزستان با کمترین هزینه باشیم. علی اکبر حسینی محراب گفت: صنایع پایین دستی شرکت‌های بزرگی همچون پتروشیمی، سلولزی و صنایع درآمد زا در استان باید توسعه یابد که برای خوزستان ایجاد ثروت کنند.
او می‌گوید: این اقدامات باعث می‌شود تا درآمد و اشتغال در خوزستان توسعه یابد و ثروت وارد زندگی مردم شود.
استاندار خوزستان گفت: در شهرک‌های صنعتی استان نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل باشد، باید از هر روشی برای برگشت به تولید واحد‌های تولیدی راکد استفاده کرد، اما هیچ واحد تولیدی در استان نباید بسته باشد.
به گفته او این اداره کل در ایجاد اشتغال و دید مثبت در جامعه بسیار اثر گذار است در دوره‌ای شرکت‌های هرمی در خوزستان فعال بودند که این شرکت‌ها با پولدار کردن ۱۰ نفر و تبلیغ، باعث بدبخت شدن هزاران نفر شدند.
استاندار خوزستان گفت: پس باید دقت کنیم و از تمام ظرفیت‌های استان برای ساختن زندگی هر چه بهتر مردم قدم برداریم.
حسینی محراب می گوید: جریانی که می‌تواند استان خوزستان را به ثبات برساند تلاش شبانه روز مسئولان و مدیران استان است به همین دلیل باید با تمام قوا برای هر چه بهتر شدن زندگی مردم تلاش کرد. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها