اخبار خوزستان

رکورد شکنی با وقوع ۴۰ حادثه طی یک روز در اهواز

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع ۴۰ حادثه بی‌سابقه در کمتر از ۲۴ ساعت در این کلانشهر خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، ابراهیم قنبری با تشریح جزئیات این خبر گفت : از ساعت ۷ صبح امروز تاکنون بیش از ۴۰ حادثه اطفاء حریق و امداد و نجات توسط نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز کنترل و مهار شد.

وی با اشاره به کمبود نیرو‌های آتش‌نشانی نسبت به جمعیت کلان شهر اهواز افزود : در این ۴۰ حادثه جان ۱۷ نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات داده شد .
قنبری با بیان اینکه هر آتش‌نشان در اهواز به جای سه نفر فعالیت می‌کند گفت : امروز در دمای هوای بالای ۴۹ درجه ۴۰ عملیات سخت و طاقت فرسا، توسط ۱۱۰ آتش‌نشان و ۸۰ خودرو برای نجات شهروندان در مناطق ۸ گانه اهواز انجام شد.
وی عمده دلیل وقوع این حوادث را بی‌احتیاطی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های ایمنی در برق ، گاز و آسانسور ساختمان، اتصال برق و واژگونی خودرو‌ها اعلام کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مردم خواست در ایام تابستان و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی نکات ایمنی را در ساختمان‌ها رعایت کنند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها