اخبار خوزستان

نصب و راه اندازی دکل جدید همراه اول در فاز ٢ پاداد شهر اهواز 

ارتباط‌های سیار در اهواز با نصب و راه اندازی دکل و سایت جدید و پرسرعت همراه اول در بلوار سعادت منطقه فاز ۲ پادادشهر توسعه یافت. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در ادامه طرح فاز ۸ توسعه ارتباط‌های سیار و به منظور ارتقای شبکه ارتباطی همراه اول و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، عملیات نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت جدید در دستور کار کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار قرار گرفت.  
 
رحیم فلاح زاده افزود: بر همین اساس با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان، پس از طراحی، تملک مکان و تأمین تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی لازم، سایت پرسرعت جدید در بلوار سعادت فاز ۲ پادادشهر اهواز با تکنولوژی نسل ۲، ۳، ۴ و ۴.۵ نصب و راه اندازی و به شبکه گسترده همراه اول متصل شد.  
 
وی ادامه داد: با وارد مدار شدن این دکل جدید ضمن افزایش کانال ترافیکی و رفع نقاط کور و همچنین تقویت و پایداری ارتباطات سیار، مشترکان در این منطقه از تبادل صوت و اطلاعات دیتایی همراه اول باسرعت بیشتر و کیفیت مطلوب بهره‌مند شدند.
 
فلاح زاده می‌گوید: این سایت پرسرعت جدید، ۱۵۵ مین سایت از طرح فاز ۸ و ۴۵ مین سایت از برنامه هدف ۸ پلاس توسعه ارتباط‌های سیار در استان خوزستان است که دکل زیباسازی برای آن نصب شده است.  
 
مخابرات منطقه خوزستان به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم بر اساس برنامه‌ای مدون  در موعد مقرر، نسبت به توسعه شبکه‌های ارتباطی خود از جمله طرح مهم نجما (دیتای بر بستر شبکه فیبرنوری)، ثابت و همراه و… اقدام می‌کند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها