اخبار خوزستان

انهدام باند اسکیمر در خوزستان

با تلاش ماموران پلیس فتا خوزستان باند اسکیمر در استان منهدم شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: به دنبال مراجعه تعدادی مالباخته در خصوص برداشت غیرمجاز از حسابشان علیرغم همراه داشتن کارت بانکی، کارشناسان پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند
سرهن کارآگاه حسینی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس فتا با کار فنی تخصصی شبانه‌روزی رد یکی از عاملان برداشت غیرمجاز را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و رصد اطلاعاتی حین مانده‌گیری از کارت بانکی شهروندان از دستگاه خودپرداز طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف ۹۰ کارت بانکی خام به همراه رمز عبور شاکیان، بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس ۳ نفر همدست این کلاهبردار که در استان‌های قم و کرج اقدام به تبدیل وجوه شاکیان  به طلا می‌کردند را شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در ۲ عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی گفت: یکی از متهمان که در کار جعل اسکناس فعالیت گسترده داشت در بازرسی از مخفیگاه او تعداد زیادی لوازم برش کاغذ، انواع رنگ، کاغذ و رول نخ پول و .. کشف شد.
وی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد سرکرده باند با تهیه یک دستگاه اسکیمر (کپی کارت) و راه‌اندازی یک دکه اقدام به کپی برداری کارت بانکی شهروندان می‌کرد به گونه‌ای که در تلفن همراه او اطلاعات ۲ هزار و ۹۹۶ کارت بانکی به همراه رمز مربوطه یافت شد.
رئیس پلیس فتا استان خوزستان با توصیه به شهروندان در این خصوص که باید از اعلام رمز کارت بانکی به فروشندگان خودداری شود، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها