اخبار خوزستان

تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر

مردم استان خوزستان همرمان با سراسر کشور با برپایی تظاهرات، هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، تکرار قرآن سوزی از سوی مهره معلوم الحال صهیونیستی‌ها در سوئد با هدف ایجاد تفرقه میان مسلمانان و مسیحیان جهان سبب جریحه دارشدن احساسات یک میلیارد مسلمان شده است.
مسلمانان جهان و مردم ولایتمدار استان خوزستان و اهواز با برپایی تظاهرات، هتک حرمت قرآن کریم و هرگونه توهین علیه مقدسات اسلامی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم و انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام کردند.
این تظاهرات در اهواز همزمان با سراسر کشور و باوجود گرمای شدید از مصلای نماز جمعه این کلانشهر تا چهارراه آبادان باحضور امام جمعه اهواز، طلاب و روحانیون، اقشار مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان و با وجود گرمای شدید برگزار شد.
در سایر شهرستان های استان خوزستان نیز این تظاهرات باشکوه باحضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و در پایان قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این خصوص قرائت شد.
 
تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر تظاهرات خوزستانی‌ها در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم+تصاویر

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها