اخبار خوزستان

لزوم ورود ستاد امر به معروف به موضوع فساد اداری و رشوه خواری

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: پیروان راستین مکتب عاشورا باید هدف از این قیام را بدانند و سخنرانان و روضه خوان‌ها هم در تبیین این موضوع تلاش بیشتری کنند.
وی با تاکید بر اینکه محرم و صفر ظرفیتی تمام نشدنی در زمینه آموزه‌های اسلامی است، افزود: همواره باید تلاش کرد تا احیاگر ارزش‌های حسینی باشیم و بتوان امام حسین را به خوبی به جهانیان معرفی کنیم.
امام جمعه آبادان، خدمت به امام حسین (ع) بدون گناه و آزار دیگران را رمز موفقیت در شناساندن عاشورا به جهانیان معرفی کرد و در خطاب به هیئت‌داران و صاحبان ایستگاه‌های صلواتی فعال در سطح شهر گفت: آئین‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی نباید باعث مسدود شدن معابر و به زحمت افتادن پاکبان‌ها در کوچه و خیابان‌ها شود.
حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، هدف از این اقدامات را انحراف افکار عمومی از تظاهرات کشورهای غربی و ایجاد فتنه میان مسلمانان و مسیحیان با توجه به نزدیکی فرهنگی آن‌ها دانست.
امام جمعه آبادان افزود: برای آنکه پاسخی به این عمل داده شود و از تکرار آن جلوگیری شود لازم است تا امسال عزاداری ما برای قرآن کریم و قرآن ناطق که امام حسین است بیشتر باشد.
وی به احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آبادان و همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز گریزی زد و یادآور شد: این ستاد در زمینه فرهنگ سازی حجاب اقداماتی انجام داده اما لازم است در حوزه فساد اداری و رشوه خواری نیز ورود کند.
وی خواستار نظارت بیشتر بر ثبات قیمت‌ها در بازار به ویژه در ماه محرم و صفر شد و گفت: بالا بودن قیمت‌ها به ویژه در زمینه گوشت و مرغ مردم و هیئت‌داران را به زحمت انداخته و مسئولان باید در این زمینه اقدامی جدی کنند.

کد خبر 5842399

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها