اخبار خوزستان

افزایش تخت‌های اورژانس داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز

رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اهواز از آغاز پروژه آماده‌سازی مکان جدید اورژانس داخلی این مرکز درمانی خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ،  احمدرضا مهتدی گفت: اورژانس داخلی کنونی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز دارای ۱۶ تخت بوده و به صورت متوسط روزانه پذیرای ۲۶ بیمار است که نیاز به رسیدگی و درمان اورژانسی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود تخت نسبت به تعداد مراجعین و ازدحام بیمار در محل کنونی اورژانس داخلی بیمارستان، طی ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی لازم به منظور افزایش تعداد تخت در این بخش از اورژانس انجام شد و عملیات آماده سازی مکان جدید اورژانس داخلی بیمارستان با اعتباری حدود ۵ میلیارد ریال آغاز شده است.
رئیس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اهواز گفت: مکان جدید اورژانس داخلی بیمارستان بیش از ۳۰۰ متر مربع مساحت داشته و ۲۶ تخت در آن مستقر می‌شود که در مقایسه با مکان قبلی، بالغ بر ۶۵ درصد تعداد تخت‌های این بخش افزایش پیدا خواهند کرد و امیدواریم علاوه بر ارتقاء کیفیت درمان، کمتر از قبل شاهد ازدحام بیماران در این بخش باشیم.
مهتدی با اشاره به این موضوع که در ساختمان‌های اصلی و اورژانس بیمارستان مشکل اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه برای سال‌ها وجود داشت، اظهار کرد: در طول یکسال گذشته، مشکل اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به صورت ویژه از طریق کمیسیون‌های مرتبط کشوری پیگیری شده و این کمیسیون‌ها و کمیته‌ها در سطح کشور نسبت به این موضوع حساس شده و مصوباتی در این زمینه به تصویب رسید.
وی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی از سوی متخصصین مخابرات، تجهیزات مورد نیاز جهت حل این موضوع از سوی شرکت مخابرات خریداری و از هفته آغازین خردادماه سال جاری، عملیات نصب این تجهیزات در بیمارستان آغاز شد.
 

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها