اخبار خوزستان

فعالیت تبلیغی بیش از ۳ هزار روحانی در خوزستان

حجت الاسلام علی مرشدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره تعداد مبلغان خوزستان که در قالب طرح‌های تبلیغی مدیریت حوزه استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: حدود ۲ هزار مبلغ طرح امین، ۶۳۰ مبلغ طرح هجرت، بیش از ۳۰۰ مبلغ بینات، ۱۰۰ نفر مبلغ طرح نسیم رحمت، در طرح‌های تبلیغی مشغول به فعالیت هستند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: همچنین تولیت بیش از ۳۰ مدرسه امین با مشارکت آموزش و پرورش استان از فعالیت‌های این معاونت است.
حجت الاسلام مرشدیان ادامه داد: این فرآیند به‌صورت جدی در حال انجام بوده و تا به‌حال بیش از یک هزار و ۵۰۰ هدایت تبلیغی در زمینه‌های مختلف قرآنی، فرقه‌ای، پژوهشی صورت گرفته و استعدادهای باورنکردنی شناسایی شده که در صدد برنامه‌ریزی برای استفاده هدفمند از این ظرفیت و نعمت موجود در استان هستیم.
وی با اشاره به برگزاری نشست با مدیران مدارس علمیه و تبیین و تشریح اهمیت طرح‌های تبلیغی، بیان کرد: در مدارس علمیه رابطان معاونت تبلیغ حوزه علمیه با هماهنگی کامل با مدیران مدارس سطح استان انتخاب شدند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان درباره حضور مبلغان در زندان‌های استان اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای با سازمان زندان‌های استان خوزستان منعقد شده تا برخی از مبلغان در قالب طرح‌های تبلیغی بتوانند به تبلیغ در این مکان‌ها مشغول شده و عنوان مشاور و فعال تبلیغی در زندان را داشته باشند که تعداد قابل توجهی از مبلغان از این طرح استقبال کرده‌اند.

کد خبر 5843347

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها