اخبار خوزستان

۳۹ کلاس درس در شهرستان کارون درحال احداث است

 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد.
محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این جلسه با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای آموزش و پرورش گفت: شهرستان کارون در چند منطقه با مشکلات تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی مواجه است که برای حل آن برنامه داریم.  
او با اشاره به اولین بازدید خود از وضعیت فضا‌های آموزشی این شهرستان، ادامه داد: در این شهرستان ۴ الی ۵ پروژه تعمیراتی و تعدادی پروژه‌های رها شده و نیمه کاره بود که آن‌ها را فعال و وارد چرخه کردیم.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت:  در یک نمای کلی در شهرستان کارون ۶ پروژه با ۳۹ کلاس درس در حال اجرا است، که ۳ پروژه مهرماه افتتاح می‌شود.
آقای سعیدی پور افزود: مدارس ۶ کلاسه روستای بهر و شیرین شهر تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود و همچنین هنرستان غزاویه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.
او می‌گوید: سرانه فضای آموزشی این شهرستان کمتر از ۳ مترمربع است و برای حل این کمبود‌ها چند طرح را در دست اجرا داریم و از ظرفیت بنیاد برکت و خیرین عزیز که همیشه در کنار ما بودند نیز یاری خواهیم گرفت.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در بحث تجهیزات مدارس نیز گفت: تجهیزات هیچوقت فراموش نشده، کل اعتبار تجهیزات ما امسال ۳۰ میلیارد تومان در ردیف‌های استانی و ۴۰ میلیارد تومان نیز در ردیف اعتبارات ملی بود که به هیچ وجه جواب گوی نیاز‌های استان و اهداف مرتبط با مهارت آموزی نخواهد بود که باید از مسئولیت اجتماعی نفت و سایر شرکت‌ها استفاده کنیم.
آقای سعیدی پور ابراز امیدواری کرد ظرفیت ستاد مشترک چهارگانه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوسازی مدارس استان می‌تواند درحال مشکلات موثر باشد. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها