اخبار خوزستان

۳۹ کلاس درس برای دانش‌آموزان شهرستان کارون در حال احداث است

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای آموزش و پرورش بیان کرد: شهرستان کارون در چند منطقه با مشکلات تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی مواجه است که برای حل آن برنامه داریم.
وی با اشاره به اولین بازدید خود از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان کارون، اظهار کرد: در این شهرستان ۴ – ۵ پروژه تعمیراتی و تعدادی پروژه‌های رها شده و نیمه‌کاره بود که آنها را فعال و وارد چرخه کردیم.
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: در یک نمای کلی در شهرستان کارون ۶ پروژه با ۳۹ کلاس درس در حال اجراست که سه پروژه مهرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.
سعیدی پور اضافه کرد: مدارس ۶ کلاسه روستای بهر و شیرین شهر تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود، همچنین هنرستان غزاویه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.
وی توضیح داد: سرانه فضای آموزشی این شهرستان کمتر از سه مترمربع است و برای حل این کمبودها چند طرح را در دست اجرا داریم و از ظرفیت بنیاد برکت و خیران یاری خواهیم گرفت.
سعیدی پور در بحث تجهیزات مدارس گفت تجهیزات هیچوقت فراموش نشده است، کل اعتبار تجهیزات ما امسال ۳۰ میلیارد تومان در ردیف‌های استانی و ۴۰ میلیارد تومان در ردیف اعتبارات ملی بود که به هیچ وجه جواب گوی نیازهای استان خوزستان و اهداف مرتبط با مهارت آموزی نخواهد بود.

کد خبر 5844213

خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency – استانها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها