اخبار خوزستان

کاهش هزینه‌های تولید با گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای دزفول

گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول با هدف کاهش هزینه‌های تولید انجام می شود. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، جلسه بررسی وضعیت گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول با حضور فرماندار این شهرستان، رییس سازمان، معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد.

این جلسه با هدف تعیین تکلیف گازرسانی مجتمع گلخانه‌ای شهرستان دزفول برگزار گردید که وضعیت تامین اعتبار این پروژه بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
طبق بررسی‌های انجام شده در این جلسه مصوب شد با توجه به اعتبارات تعیین شده و همکاری و مساعدت فرمانداری و شرکت گاز دزفول کار اجرای خط انتقال گاز تا درب ورودی گلخانه انجام شود و گازرسانی به داخل مجتمع در آینده با تامین اعتبار لازم و به صورت مشارکتی با صاحبان واحد‌های گلخانه‌ای انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است، از آنجا که تولید اصلی مجتمع گلخانه‌ای استان در فصل پاییز و زمستان انجام می‌شود، سیستم گرمایشی، تامین گاز طبیعی و گازرسانی به این گلخانه‌ها یکی از موضوعات بسیار مهم و حائز اهمیت در این بخش محسوب می‌شود که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تمام تلاش خود را برای مجهز کردن مجتمع گلخانه‌ای و شهرک‌های کشاورزی به سیستم گرمایشی مناسب به کار خواهد بست.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها