اخبار خوزستان

برگزاری دوره آموزشی یک ساله برای معلم‌های تازه‌استخدام

ایسنا/خوزستان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دوره کوتاه‌مدت توجیهی در دانشگاه فرهنگیان برای نیروی‌های تازه استخدامی که امسال جذب می‌شوند، خبر داد.
سیدبهروز موسوی بهبید در گفت‌وگو با ایسنا،  در خصوص توزیع معلمان استخدامی آموزگاری ۱۴۰۱ در استان خوزستان، اظهار کرد: نیروهای جذب شده، بر اساس تراز نیروی انسانی و نیاز مناطق بین تمام نواحی چهل‌گانه استان خوزستان توزیع می‌شوند و می‌توان گفت که همه مناطق دارای سهمیه هستند و هیچ منطقه‌ای وجود ندارد که فاقد سهمیه استخدامی باشد.
وی ادامه داد: نیروی‌های تازه استخدامی که امسال جذب می‌شوند، دوره کوتاه‌مدت توجیهی را در دانشگاه فرهنگیان خواهند گذراند و در این دوره که شامل دو ترم است، طی سال تحصیلی دوره یک ساله آموزش و توانمندسازی این معلمان انجام می‌شود و سپس در مدارس مشغول به تدریس می‌شوند.
وی در خصوص نیروهای جذب شده در آموزش و پرورش عشایر نیز گفت: تمامی مناطق آموزش و پرورش دارای سهمیه هستند و امسال با توجه به نیازمندی و تراز نیروی انسانی، سهمیه و تعداد نیروی خوبی به آموزش و پرورش عشایری استان خوزستان اختصاص داده شده است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آزمون استخدامی امسال بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان خوزستان دعوت شده‌اند و پس از گذراندن فرآیندهای قانونی و ارزیابی تکمیلی و گزینش، بیش از یک هزار و ۶۰۰ داوطلب به عنوان معلم جذب خواهند شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها