اخبار خوزستان

افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق در مرز‌های خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق در مرز‌های شلمچه و چذابه برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، علی خدری به اجرای عملیات ساخت و تکمیل زیرساخت‌های لازم برق برای تردد زائران در ۲ مرز چذابه و شلمچه اشاره کرد و گفت: طرح‌های برق رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی این طرح‌ها را شامل؛ تقویت ولتاژ، اورهال شبکه و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق مواکب مستقر در مرز چذابه و شلمچه و همچنین توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران عنوان کرد و افزود: مراحل واگذاری انشعاب و تامین برق مواکب و مراکز خدمات‌رسان در ۲ مرز استان در این ایام انجام می‌شود.
خدری تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین حسینی را رسالت و وظیفه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: در این شرایط سخت آب و هوایی همکاران ما تلاش می‌کنند تا زائران حسینی با آرامش و خدمات رسانی مطلوب در مرز‌ها تردد داشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می‌گوید: با وجود افزایش ۴.۴ درصدی بار شبکه برق نسبت به پارسال، ظرفیت انرژی مورد نیاز به دلیل شوق و اشتیاق مواکب خدمات رسان جهت گسترده‌تر کردن خدمات رسانی به زائران، نیاز به توسعه و افزایش ظرفیت شبکه برق‌رسانی و روشنایی دارد.
این مقام مسئول می‌گوید: با وجود نیاز به نصب سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌های برودتی، سردخانه‌های سیار و برج‌های نوری، مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرز‌ها وجود ندارد و برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران توسط خادمان حسینی در شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.
مرز‌های شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم تردد زائران اربعین هستند.
۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ روز اربعین حسینی است.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها