اخبار خوزستان

رفع تصرف اراضی ملی در دو شهر خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان : اراضی ملی تصرف شده در شهرستان‌های هندیجان و دشت آزادگان طی چند روز اخیر خلع ید شدند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، سرهنگ عزیز قلاوند گفت : با همکاری یگان حفاظت، دستگاه قضا و نیروی انتظامی ۱۲ هکتار اراضی ملی در شهرستان دشت آزادگان از دست متصرفات آزاد و به بیت المال برگردانده شد.

وی افزود : مردم هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی را به شماره تلفن‌های شبانه روزی ۱۳۹و ۱۵۰۴ یگان حفاظت اطلاع دهند تا بتوانیم اموال ملی را به بیت المال برگردانیم.
سرهنگ قلاوند همچنین با اشاره به اینکه اداره کل منابع طبیعی خوزستان با جدیت به دنبال رفع تصرف اراضی ملی تصرف شده است بیان کرد: ۶ هکتار از اراضی ملی ناصرآباد شهرستان هندیجان آزاد سازی شده است.
وی با بیان اینکه اراضی ملی تصرف شده برای مصارف کشاورزی و ساخت و ساز استفاده می‌شود گفت: این اقدام با همکاری نیروی‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و نیز کمک‌های پیوسته نیرو‌های فراجا انجام شد.
قلاوند ادامه داد: اراضی توسط غاصبان به اموال دولتی تصرف شده بود و این برنامه تا آزاد سازی تمام اراضی ملی و بازگشت آن‌ها به بیت المال در استان ادامه خواهد داشت.
سال گذشته پنج هزار و ۵۸۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال به بیت المال برگشت داده شد.
استان خوزستان ۴.۹ میلیون هکتار اراضی ملی دارد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها