اخبار خوزستان

نظارت بر کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خوزستان افزایش می‌یابد

ایسنا/خوزستان دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان از افزایش نظارت بر وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها خبر داد.
دکتر رحیم قاسمیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وظیفه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی، نظارت بر کیفیت و کمیت کار دانشگاه‌ها و تمام مراکز آموزش عالی در استان خوزستان است.
وی ادامه داد: در استان خوزستان ۱۱۰ مرکز آموزش عالی وجود دارد و این مراکز باید مرتبا رصد شوند؛ این مراکز از نظر آموزشی و پژوهشی بررسی می‌شوند و مشخص می‌شود که از هیات علمی متناسب با رشته‌ها برخوردار هستند یا نه.
دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا در سه سال گذشته، متاسفانه این هیات مورد غفلت قرار گرفت و تقریبا در حالت راکد بود و همین رکود باعث شد که وضعیت آموزشی برخی از مراکز آموزشی در استان خوزستان به ویژه غیردولتی‌ها دچار رخوت شود.
وی افزود: فعالیت هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان خوزستان از ابتدای امسال افزایش یافت و تاکنون نتایج خوبی گرفته‌ایم و قطعا نتایج بهتری نیز خواهیم داشت.
قاسمیه یادآور شد: موضوع نظارت و ارزیابی بر دانشگاه‌ها را به دانشگاه‌ها  و مراکز آموزشی منتقل کرده ایم؛ از دید ما نظارت بر دانشگاه‌ها بسیار مهم است و پس از بررسی هر دانشگاه و مرکز آموزش عالی، گزارش‌هایی در این خصوص تهیه خواهد شد و مراکزی که از کیفیت پایینی برخودار باشند، دچار مشکل خواهند شد.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها