اخبار خوزستان

تامین آب آشامیدنی با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان

مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: با اقدامات صورت گرفته قطعا آب آشامیدنی با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان تامین خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، احمد منتظری در بازدید از اقدامات انجام شده در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا باید روند توزیع و تولید آب در مرز با دقت بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی برای تسهیل در امور زائران در پایانه مرزی شلمچه صورت گرفته است.
مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کار تهیه و توزیع آب شرب در مرز‌ها به وسیله ماشین آلات استاندارد انجام خواهد شد.
منتظری یادآورشد: همچنین در خصوص خنک سازی آب از یخ‌های دارای استاندارد استفاده می‌شود.
وی افزود: همکاران ما در آزمایشگاه‌ها باید رصد کیفیت آب را مستمر در دستور کارشان قرار دهند.
مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بهداشت آب، خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و کار کلرزنی در توزیع آب مواکب باید با دقت صورت گیرد.
منتظری با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در زمینه بهبود زیرساخت‌ها و تلاش برای تامین آب پایدار مواکب ادامه داد: قطعا آب شرب با کیفیت برای زائران حسینی در خوزستان تامین و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مخازن ساخته شده شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و روند آبرسانی در این پایانه مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها