اخبار خوزستان

تعویض ترانس ۳۰ مگاولت آمپری پست فوق توزیع دژپل دزفول

ایسنا/خوزستان مدیر امور انتقال نیروی برق ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی، یک ترانس ۳۰ مگاولت آمپری در پست برق دژپل دزفول تعویض شد.
علی مصطفائی‌نیا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی، یکی از ترانس‌های ۳۰ مگاولت آمپری پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دژپل دزفول تعویض و ترانس جایگزین وارد مدار شد.
وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: این اقدام برای حفظ پایداری شبکه برق شهرستان دزفول انجام شده است تا به علت افزایش دما و بارگیری از تجهیزات، حوادث ناخواسته‌ای در شبکه رخ ندهد.
مدیر امور انتقال نیروی برق ناحیه شمال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: در ابتدای سال جاری و قبل از شروع گرما برای تامین بار منطقه، دو دستگاه ترانس ۲۷ مگاولت آمپری پست برق فوق توزیع دژپل تعویض و دو دستگاه ترانس ۵۰ مگاولت آمپری به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال جایگزین شد.
به گفته مصطفائی‌نیا پست برق فوق توزیع دژپل دزفول ۱۸۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و از پست‌های مهم ناحیه شمال خوزستان است.
به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.
با توجه به ایام پیک مصرف، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست دارد که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی کنند.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها