اخبار خوزستان

تسلیت شهادت مدافعان امنیت ایذه در خوزستان

پیام فرمانده انتظامی خوزستان : فرمانده انتظامی خوزستان در پیامی شهادت مدافعان امنیت سرگرد شهید علی غلامی و سروان شهید سلمان غریبی را به خانواده‌های این دو شهید گرانقدر و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان ، در پیام تسلیت سردار میر فیضی به مناسبت شهادت مدافعان امنیت سرگرد شهید “علی غلامی” و سروان شهید “سلمان غریبی” آمده است : 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (آل عمران – آیه ۱۶۹).
شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند. آن‌ها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.
مجرمان بدانند این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهند ساخت و جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.
اینجانب شهادت سرگرد”علی غلامی” و سروان “سلمان غریبی “را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، کارکنان انتظامی استان و همرزمان پرتلاش این دو شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان “ایذه ” و به ویژه خانواده معظم ایشان و بازماندگان مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها