اخبار خوزستان

خسارت قطع برق به واحد‌های صنعتی دزفول

قطع بی‌برنامه برق در شهرک صنعتی شماره چهار دزفول به واحد‌های صنعتی و زیرساخت‌های این شهرک خسارت زد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی دزفول گفت : به دلیل از مدار خارج شدن ترانس برق خط انتقال به شهرک صنعتی، برق این شهرک دچار مشکل نوسان و قطعی شد.

وی افزود : با وجود تلاش نیرو‌های صنعت برق در شهرستان برای تثبیت برق در شرایط گرمای سخت، یکی از عمده مشکلات برق شهرک صنعتی شماره چهار دزفول گستردگی حوزه برق رسانی خط انتقال این شهرک است.
او در ادامه بیان کرد : قطع برق در این شهرک صنعتی به مواد اولیه و دستگاه‌های واحد‌ها و تاسیسات برقی شهرک از جمله شبکه روشنایی و تاسیسات آبرسانی خسارت وارد کرده است.
برق شهرک صنعتی شماره چهار دزفول و موسسه‌های اطراف آن زیرپوشش اداره برق سالند دزفول هستند که این امر خدمات دهی را در مقاطعی با مخاطره مواجه کرده و باعث شده صنعتگران این شهرک برای دریافت خدمات با اداره برق شهر سالند از توابع شهرستان دزفول تماس یا مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه این موضوع باعث نارضایتی صنعتگران شده است، اظهارکرد: صنعتگران این شهرک و موسسه‌های اطراف آن خواستار انتقال خدمات از اداره برق سردشت به یکی از مراکز خدمت رسانی برق دزفول برای بهره‌مندی سریع‌تر و آسان‌تر از خدمات هستند.
شهرک صنعتی شماره چهار دزفول از جمله شهرک‌های تازه ساخت است که در حال حاضر حدود ۱۰ واحد صنعتی در آن در حال تولید و سایر طرح‌های صنعتی در حال ساخت و ساز هستند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها