اخبار خوزستان

پایداری آب شرب چهار روستای شهرستان گتوند

محمدرضا کرمی نژاد گفت: تامین آب شرب روستا‌هایی که سال‌ها با مشکل پایداری آب شرب مواجه بودند در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و در یک هفته گذشته توانستیم مشکل تامین آب شرب پایدار بیش از ۳۰ روستا را برطرف کنیم.
او می‌گوید: تامین و پایداری آب شرب چهار روستای شهرستان گتوند با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام و مشکل این چهار روستا بعد از سال‌ها برطرف شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در پی بروز مشکل تامین آب شرب روستا‌های بردلا، پشت درب سفلی، پشت درب وسطی، پشت درب علیا از توابع شهرستان گتوند که موجب افت فشار و نارضایتی مردم شده بود، پروژه اجرای یک کیلومتر خط انتقال، بازسازی تاسیسات و ایستگاه تقویت فشار روستای ماندنی شهرستان گتوند اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری شد.
به گفته او اکنون با بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار آب شرب روستای ماندنی به واسطه بازسازی مخزن ذخیره و ساختمان ایستگاه پمپاژ، محوطه سازی تاسیسات، خرید و نصب ۲ دستگاه الکتروپمپ ۳۳ کیلو وات و اجرای یک کیلومتر خط انتقال پلی اتیلن، روستا‌های مورد اشاره از نعمت آب شرب پایدار و با فشار مطلوب بهره‌مند شدند.
کرمی نژاد گفت: از چهار هزار و ۴۰۰ روستای موجود در استان، کار آبرسانی به ۲ هزار روستا انجام شده و اکنون از نعمت آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار هستند. ما شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد تا مشکلات آب شرب در تمام روستا‌ها یک بار برای همیشه برطرف شود. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها