اخبار خوزستان

رفع بحران آب آشامیدنی در امیدیه با اجرای طرح‌های کوتاه مدت و بلندمدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: برای رفع بحران آب در شهرستان امیدیه باید طرح‌های بلندمدت و کوتاه مدت اجرا شوند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد گفت: آب امیدیه به ۲ صورت تامین می‌شود که یکی توسط نفت و دیگری از کانال آب جنوب شرق است و امسال نسبت به پارسال حدود ۳۰ درصد کاهش تولید آب در این شهرستان داریم.  
 
وی با بیان اینکه برای رفع بحران آب در این شهرستان ۲ راهکار کوتاه مدت و بلندمدت باید اجرا شود، افزود: یکی از راهکار‌ها این است که در کوتاه مدت سازمان آب و برق ظرفیت را افزایش دهد و با این کار مقدار دبی افزایش خواهد یافت و مشکلات کمتر خواهد شد 
 
کرمی نژاد ادامه داد: کار دیگری که ما باید انجام دهیم، ترمیم شکستگی‌های موجود در شبکه انتقال آب در سطح شهر است که توسط پیمانکار انجام خواهد شد و از هدررفت آب جلوگیری می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص طرح بلند مدت می‌گوید: توافقی میان آب و فاضلاب، آب و برق و منطقه نفت انجام شد و پس از تصویب خط انتقال ۲۳ کیلومتری از جایزان ساخته خواهد شد و از چاه‌های جایزان که قبلا حفر شده است آب را به امیدیه منتقل خواهیم کرد.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها