اخبار خوزستان

اضافه شدن یک رام قطار مسافربری در مسیر اهواز-مشهد

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس: به منظور رفع کمبود قطار مسافربری در مسیر اهواز-مشهد، یک رام قطار اضافه شد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مجتبی یوسفی در گفتگو با خبر خوزستان بر تسهیل مسافرت برای هم استانی‌ها تاکید کرد و گفت: یکی از گلایه‌های به حق مردم خوزستان، کمبود قطار مسیر اهواز-مشهد است.
 
وی دلیل کاهش قطار در مسیر یاد شده در ماه گذشته را فرسودگی یک رام قطار و کمبود لکوموتیو عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارت راه و شهرسازی و از مدیرعامل راه آهن کشور، یک رام قطار که قبلا حذف شده بود، از یکم مرداد برای حرکت در مسیر اهواز-مشهد اضافه شده است.
 
یوسفی با بیان اینکه این قطار به صورت یکروز در میان فعالیت می‌کند، ادامه داد: برای نوسازی لکوموتیو و اضافه شدن قطار در این مسیر پیگیری‌های لازم در حال انجام است و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.
 
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به گلایه به حق هم استانی در رابطه با کاهش پرواز‌ها اشاره و اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ۱۰ سورتی پرواز اضافه شد.  
 
وی می‌گوید: همچنین پیگیری‌هایی از معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هوایی کشوری و شرکت‌های بزرگ از جمله؛ ایران ایر برای افزایش پرواز‌ها باتوجه به پایان عملیات حج و بازگشت حجاج انجام شد، البته کار‌های اصلی برای رفع مشکلات انباشت شده در رابطه با جبران کمبود قطار و پرواز مانده است که باید با جدیت پیگیری و رفع شوند.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها