اخبار خوزستان

بساز بفروش و بنگاه‌دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف می‌کند!

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت با بیان این که فوتبال خوزستان در مسیر ناکجاآباد قرار دارد، گفت: چرا بساز بفروش یا بنگاه دار برای فوتبال این استان تعیین تکلیف می کند؟
عباس داوودی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم شایسته سالاری در انتخاب مربیان پایه در فوتبال خوزستان، اظهار کرد: خیلی از مربیانی که در حال حاضر در تیم های پایه باشگاه های استان فعالیت دارند بر اساس شایستگی در این سمت نیستند و بیشتر آن ها به خاطر رفاقت و لابی گری مشغول به فعالیت هستند و گواه این صحبت من نیز نبود خروجی لازم در پایه ها در این باشگاه ها است.
وی بیان کرد: فوتبال خمره رنگ سازی نیست که این گونه با آن رفتار می شود و بخش پایه ها آن قدر مهم است که باید بهترین مربیان برای این بخش انتخاب شوند تا مبادا اقدامی باعث هدر رفت این سرمایه ها شود. به نظرم برای این که فوتبال خوزستان را از نو بسازیم باید دو سال تعطیل شود.
این پیشکسوت فوتبال گفت: در حالی خوزستان لقب مهد فوتبال ایران را یدک می کشد که در سال های اخیر نتوانسته ایم بازیکن چندانی را از پایه ها به تیم های لیگ برتری استان تزریق کنیم و نیازمند فوتبالیست های استان های دیگر بوده ایم؛ در واقع دست گدایی مان به سمت استان های دیگر بوده و این ضعف فوتبال استان خوزستان است. این اتفاق در حالی است که در سال های گذشته، خوزستان صادرکننده فوتبالیست به سایر استان ها بود.
وی ادامه داد: متاسفانه الان روابط در فوتبال خوزستان حرف اول را می زند و همین نیز بر مشکلات فوتبال خوزستان افزوده است زیرا کار به درستی و براساس شایستگی پیش نمی رود. من نمی دانم چرا وقتی مربی در سال های قبل حاصل کارش خروجی خاصی نداشته است، مجدد او را انتخاب می کنند، در حالی که آزموده را آزمودن خطاست.
داووی با بیان این که فوتبال خوزستان در مسیر ناکجا آباد است، ادامه داد: چرا برخی مربیان به هر قیمتی فقط باید باشند؟ البته این مربیان بدون کارایی لازم فقط به خاطر لابی گری هستند. به نظر من مدیریت برخی باشگاه های ما ایراد دارد و نتوانسته اند کار را آنطور که انتظار می رود، پیش ببرند. پس اگر بازیکن غیربومی وارد فوتبال خوزستان می شود نباید ایراد بگیریم زیرا در این سال ها خودمان نخواسته ایم کاری انجام دهیم.
وی عنوان کرد: مسابقات باشگاه های اهواز تعطیل شد در حالی که نخبه های زیادی از همین رقابت ها به فوتبال ایران معرفی می شد. به نظر من فوتبال خوزستان تمام شده و ته کاسه را می بینیم اما هنوز برخی در این فوتبال بر ادعا و مَنم مَنم خود هستند. متاسفانه خیلی ها به فوتبال خوزستان خیانت کردند و حاصل کار را هم که به بیراهه رفتن فوتبال این استان است را هم می بینید.
این پیشکسوت فوتبال گفت: خیلی دوست دارم یکی به من بگوید سرمربی برخی از تیم های خوزستانی براساس چه فاکتورهایی انتخاب شده اند؟ چرا باید بساز بفروش و یا بنگاه دار برای فوتبال خوزستان تعیین تکلیف کند. مدیران باشگاه های و اعضای هیات مدیره باشگاه های استان خوزستان راه را اشتباه رفته اند و گواه آن هم گزینش‌های اشتباه آن ها است. خدایا خودت به داد فوتبال خوزستان برس زیرا برای این فوتبال بزرگان زیادی زحمت کشیدند تا سری در سرها در بیاورد اما حاصل کارشان دارد به هدر می رود.
وی تاکید کرد: تا وقتی شایسته سالاری بر این فوتبال حاکم نشود، شرایط همین است و احتمالا بدتر هم خواهد شد. متاسفانه الان ورزش پارتی بازی شده است. عدم مدیریت و انتخاب افراد بی مسئولیت و ناآگاه در باشگاه های خوزستانی باعث رقم خوردن این وضعیت نگران کننده شده است. متاسفانه خیلی از مدیران فوتبالی خوزستان خود را به خواب زده اند و همان طور می دانید بیدار کردن فردی که خود را به خواب زده، خیلی سخت است. سال هاست مدیران نابلد در فوتبال این استان ریشه دوانده اند و حالا حالاها زمان می برد تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.
انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency – استان ها > خوزستان

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها