اخبار خوزستان

الحاق بخشی از اراضی قلعه خواجه و هندیجان به محدوده این شهر‌ها

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان: با هدف تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن بخشی از اراضی قلعه خواجه و هندیجان به محدوده این شهر‌ها الحاق می‌شوند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، شبنم کوچک پور به برگزاری پنجمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست اشاره کرد و گفت: با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان، در این جلسه الحاق حدود ۲۴ هکتار از اراضی شهر قلعه خواجه برای اجرای طرح نهضت ملی به محدوده شهر موافقت شد.
وی با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان، افزود: همچنین در پنجمین جلسه این کارگروه با الحاق ۸۵ هکتار به محدوده شهر هندیجان موافقت شد.
کوچک پور با بیان اینکه این الحاق برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در هندیجان انجام شده است، ادامه داد: برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در معاونت شهرسازی جلسه‌های ویژه و خارج از نوبت برگزار می‌شود.
به گفته معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛ همه روزه نشست‌های ویژه‌ای برای تسهیل و شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این معاونت برگزار می‌شود.

خبرگزاری صدا و سیما | IRIB NEWS AGENCY

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها