اخبار خوزستان

آمادگی تشکیل اتاق عملیات مشترک در دو مرز شلمچه و چذابه را با کشور عراق داریم/افتتاح گیت‌های گذرنامه جهت تسریع تردد زائران

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایلنا از خوزستان، جلسه وزرای کشور ایران و عراق پیرامون اربعین حسینی شامگاه  دوشنبه ۹ مرداد ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: با همکاری کشور عراق امکانات خوبی در مرزها فراهم شده است.

حسینی محراب از استقرار مواکب در مسیر زائران اباعبدالله الحسین “ع” از بدو ورود تا خروجی مرزها خبر داد و بیان داشت: ظرفیت‌های استراتژی خوبی را در مسیر مرزها ایجاد کردیم؛ همچنین گیت‌های گذرنامه جهت تسریع تردد زائران در کمتر از چند ثانیه در دو مرز فراهم شده است.

وی افزود: سایبان، مه پاش، آب شرب (آبخوری) و اتوبوس در دو پایانه مرزی فراهم شده است؛ همچنین با توجه به گرمای این انتظار را داریم که امکاناتی جهت تردد سریع و جلوگیری از گرمازدگی زائران در مسیر عراق ایجاد شود.

استاندار خوزستان بر ضرورت سرمایه‌گذاری جهت افزایش امکانات در پایانه مرزی چذابه تاکید کرد و گفت: اتاق‌های سرد و سایبان برای جلوگیری از گرمازدگی زائران ایجاد شود.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل در نجف برای تسهیل تردد زائران افزایش یابد؛ ابراز داشت: آمادگی تشکیل اتاق عملیات مشترک در دو مرز شلمچه و چذابه را با کشور عراق داریم.

انتهای پیام/

خبرگزاری کار ایران – ایلنا

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها