اخبار خوزستان

ایستگاه اطلاع رسانی پیشگیری از غرق شدگی در تفرجگاه علی کله دزفول برقرار شده است

شفیعی نیا رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: عدم آشنایی با فن شنا، شنا در محل‌های ممنوع، عدم مراقبت از کودکان از مهمترین علل غرق شدگی در دزفول هستند.
او می‌گوید:  با آگاه سازی جامعه نسبت به علل غرق شدگی، می‌توان میزان بروز غرق شدگی را در شهرستان کاهش داد. به همین منظور ایستگاه اطلاع رسانی پیشگیری از غرق شدگی در تفرجگاه علی کله برپا شد.
رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: این ایستگاه با مشارکت شهرداری دزفول و با حضور مرکز بهداشت دزفول، هلال احمر و آتش نشانی دزفول در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه در حال برگزاری است.
شفیعی نیا ادامه داد:  غرق شدگی یکی از ۱۰ علت اصلی مرگ در افراد ۵ تا ۱۴ ساله است که کاهش موارد غرق شدگی در گرو حمایت سازمان‌های متولی و مشارکت مردم در رعایت توصیه‌های ایمنی است.
او گفت: نصب تابلو‌های شنا ممنوع، مشخص کردن و سالم سازی مناطقی برای شنا توسط سازمان‌های متولی و رعایت نکاتی همچون شنا کردن در مناطق تعیین شده و سالم سازی شده، توجه به تابلو‌های شنا ممنوع، تنها نرفتن به شنا، پرهیز از شوخی‌های خطرناک هنگام شنا، شنا نکردن در شب هنگام و .. از مواردی است که برای پیشگیری از غرق شدگی ضروری است. باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها